Logowanie

Jesteś już członkiem?
Zaloguj się tutaj, używając danych dostępowych.

Kluby w Europie

Wybierz kraj

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy wypełnienie wszystkich pól podczas rejestracji jest konieczne?
TAK. Wypełnienie wszystkich pól podczas rejestracji jest konieczne gdyż dane podawane podczas rejestracji służyć nam będą do kontaktu z Państwem.
2. Czy jeżeli posiadam kilka pojazdów MAN to dla każdego z nich powinienem mieć oddzielną kartę klubu MTW?
Klub MAN Trucker's World jest klubem dla kierowców pojazdów dlatego jeżeli jesteś właścicielem firmy, to twoi kierowcy powinni korzystać z programu. Jeżeli jednak chcesz zbierać punkty na jedną kartę z kilku samochodów dopilnują by podczas zakupów lub serwisu kierowca danego samochodu posiadał tą kartę.
3. Czy przy zakupie części nieoryginalnych w serwisie MAN punkty są równie naliczane?
NIE. Punkty naliczane są jedynie za zakup oryginalnych części.
4. Czy w serwisie mogę odebrać nagrody z katalogu?
Tak ale tylko niektóre pozycje. Serwisy MAN będą zaopatrzone tylko w najpopularniejsze nagrody. Nagrody wartościowe do Klubowiczów będą wysyłane z Centrali Klubu MAN Trucker's World.
5. Czy do programu mogą przyłączyć się obcokrajowcy?
Tak, mogą jednak należy pamiętać, że klub funkcjonuje na terenie RP. Podczas wypełniania formularza rejestracyjnego w polu „MIEJSCOWOŚĆ” należy wpisać miejscowość, po czym wstawić znak „/” i wpisać kraj pochodzenia.
6. Czy punkty będą naliczane za naprawy wynikające ze szkód, za które płaci ubezpieczyciel?
TAK
7. Czy punkty będą naliczane za wartość wymienianego oleju silnikowego wg normy MAN np. przy przeglądzie na 100tys. km?
TAK
8. Czy usługi gwarancyjne również zaliczane są do naliczania punktów w programie MAN Trucker's World?
NIE
9. W jaki sposób Klubowicze mogą skontaktować się Klubem MAN Trucker's World?
Do dyspozycji Klubowiczów została oddana INFOLINIA o numerze 500 000 246. Konsultanci od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-16:00 udzielą odpowiedzi na wszelkie nurtujące Klubowiczów pytania.
Klubowicze mogą również skontaktować się z Klubem drogą mailową.
Adres mailowy Klubu MAN Trucker's World to: man-truckers-world@aimc.pl
10. Co mam zrobić, jeżeli w serwisie dokonuję zakupu, lecz nie posiadam przy sobie karty?
Warunkiem naliczenia punktów jest posiadanie przy sobie karty. W wyjątkowych sytuacjach serwis może doliczyć punkty po wcześniejszej weryfikacji użytkownika.
11. Czy można naliczać punkty za zakupy/usługi, które miały miejsce przed 1 grudnia 2011?
NIE
12. Co należy zrobić, jeżeli zmieniły się moje dane teleadresowe lub kontaktowe?
Po zalogowaniu się na platformie MAN Trucker's World należy wejść w zakładkę „edytuj dane”.
13. Co mam zrobić, jeżeli zapomniałem swojego hasła?
Wejdź w zakładkę „LOGOWANE”, następnie w „Strefa Klubowiczów”, kliknij na „odzyskiwanie hasła” wpisz swój adres e-mail i kliknij „odzyskaj hasło”.
Klub MAN Trucker's World prześle Ci link do strony, na której będziesz mógł wpisać nowe hasło.
14. Czy pokrywam koszt smsa wysyłanego przez MAN Trucker's World, który przypomni mi o urodzinach żony?
NIE.
15. Czy mogę samodzielnie dodawać „rekomendowane miejsca” na portalu MAN Trucker's World?
TAK. Natomiast Twoja rekomendacja nie pojawią się od razu. Rekomendacje dodawane są w ciągu ok 48h od momentu ich zgłoszenia.
16. Czy za zakup nowego pojazdu MAN przydzielane są punkty?
NIE. Punkty zgodnie z regulaminem przyznawane są za zakup części i serwis w Autoryzowanych Punktach Serwisowych MAN.