Page 33 - MM 01-2015
P. 33
MAN MAGAZINE 1/2015 Pierwszy polski TGX D38 Obsługi Klienta, Remo Car; Adam Bernatowicz – Certyfikaty już rozdane! Od lewej: Jakub Nieszyn – Certyfikowany Specjalista ds. Dyrektor ds. Rozwoju Sieci, odpowiedzialny za MAN Academy; Piotr Kowalski – Certyfikowany w barwach TRANSYM odpowiedzialna za Proces Certyfikacji Doradców Specjalista ds. Obsługi Klienta, Remo Car; Renata Bolimowska – Trener MAN Academy, i Sprzedawców Części Zamiennych; Mirosław Knopik – Certyfikowany Specjalista ds. Obsługi Klienta, Janusz Kosica; Łukasz Żarnowski – Certyfikowany Specjalista ds. Obsługi Klienta, Remo Car, Bury oraz trener Krzysztof Bajda. RANSYM to specjaliści od trans- kierowcy aż 560 mechanicznych koni, co stawia portu ponadnormatywnego z go w gronie najmocniejszych pojazdów w swo- 15-letnim doświadczeniem. Ich Śląska irma TRANSYM T najnowszy lew dołączył do loty jej klasie. „Jeździmy po całej Europie, od Skan- dynawii po Grecję, Bułgarię czy Turcję – wszę- wraz z początkiem wiosny 26 pojazdów użytkowanych przez częstochow- dzie gdzie jest zapotrzebowanie na specjali- Najwyższy poziom odebrała pierwszy ciągnik ską irmę w transporcie ponadgabarytowym i styczny transport ładunków” – mówi Sylwester Strojec, właściciel spółki TRANSYM. „Aktualnie już w kwietniu rozpoczął obsługę najcięższych siodłowy MAN TGX 26.560. zleceń. Jego najnowszy silnik MAN D3876 daje zdecydowana większość naszych pojazdów – bo serwisowych kompetencji aż 20 ciągników siodłowych – to pojazdy z logo MAN. Niemiecka marka jest z nami od początku Nowy flagowy pojazd ciężarowy MAN TGX funkcjonowania irmy, co oznacza, że w tym dołączył do floty roku świętujemy 15 lat dobrej i owocnej współ- Na początku br. spółka oradca serwisowy to nieocenio- serwisowej i oparcie go właśnie na certyiko- częstochowskiej firmy. pracy. Wybieramy MAN-a, ponieważ są to po- na pomoc dla wszystkich klien- wanych doradcach i sprzedawcach części za- jazdy niezwodne w obsłudze i eksploatacji. Co- MAN Truck & Bus Polska tów korzystających z usług ser- miennych. Chcielibyśmy, aby do końca roku w dziennie ten fakt podkreślają nasi kierowcy oraz przeprowadziła pierwszy w wisowych. To właśnie do niego każdym naszym serwisie w Polsce, zarówno mechanicy” – podsumowuje Sylwester Strojec. zgłaszają się klienci z problema- własnym, jak i autoryzowanym, pracował koncernie MAN egzamin Dmi, jakie mają ze swymi pojazda- przynajmniej jeden doradca serwisowy z cer- DECYZJA O ZAKUPIE NOWEGO lagowego po- certyikujący dla doradców mi, a potem oczekują wyczerpujących wyja- tyikatem” – podkreśla Adam Bernatowicz, jazdu MAN przez TRANSYM zapadła błyska- serwisowych. śnień po dokonanej naprawie czy przeglądzie. dyrektor ds. rozwoju sieci w MAN Truck & Bus wicznie – tuż po jego premierze na Międzyna- Na tym jednak nie koniec. Doradca musi czu- Polska Sp. z o.o. Aby zostać certyikowanym rodowych Tragach Pojazdów Użytkowych w wać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zle- doradcą serwisowym MAN, należy przejść Hanowerze. Częstochowskim specjalistom od ceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wy- cykl szkoleń organizowanych przez Akademię ponadgabaryów od razu wpadł w oko nowy konane wszystkie przewidziane czynności. Po Serwisową MAN w Wolicy. Zeszłoroczny pro- sześciocylindrowy rzędowy silnik D3876 o po- skończonej usłudze doradca serwisowy jest gram treningowy skupiał się przede wszyst- jemności 15,2 litra, który MAN skonstruował odpowiedzialny za wydanie pojazdu. Od pracy kim na efektywnej obsłudze klienta, prowa- właśnie do realizacji trudnych i wymagają- i kwaliikacji doradcy w największym stopniu dzeniu aktywnej sprzedaży oraz zastosowa- cych zadań transportowych. „To zupełna no- Egzamin na certyfikowanego zależy, czy klient ponownie zdecyduje się na niu systemów komputerowych MAN w doradcę serwisowego Układ napędowy wość w Polsce, a my chcemy pierwsi spróbo- kontakty z danym serwisem i czy pozostanie codziennej pracy. Wyposażeni w taką wiedzę MAN TGX D38 to wać, czy ten model jest równie dobry jak po- wierny marce i kupi kolejne pojazdy. To poka- doradcy stanęli w lutym br. przed komisją eg- połączenie mocy i efektywności. przednie. Dlatego zdecydowaliśmy się na zuje, jak odpowiedzialny jest dzisiaj zawód do- zaminacyjną. Pięciu z nich może już pochwa- zakup” – podkreśla Sylwester Strojec. „Istot- radcy serwisowego. lić się certyikatem. Kolejni przystąpią do eg- nym czynnikiem była dla nas także atrakcyj- zaminów jeszcze w tym roku. To jednak nie na cena zakupu pojazdu oraz bardzo dobry NIC WIĘC DZIWNEGO, że spółka MAN Truck koniec podnoszenia kompetencji personal- kontakt z obsługą serwisową i posprzedażną & Bus Polska – jako pierwsza w całym koncer- nych w MAN. Pod koniec 2015 r. obędzie się w zakresie dostaw części zamiennych w MAN nie – opracowała autorski program certyika- pierwszy egzamin w procesie certyikacji Truck Center w Czeladzi”. Stare powiedzenie, cji doradców serwisowych. „Nadrzędnym ce- sprzedawców części zamiennych. To oznacza, że to serwis sprzedaje kolejny pojazd w przy- Zdjęcia: MAN lem tego projektu jest dalsze podnoszenie po- że irma wyznacza zupełnie nowy poziom w padku MAN sprawdza się dosłownie. ziomu obsługi klienta w naszej sieci zakresie usług serwisowych. 32 33